Belorens Logo
Fati_UK2210 اسفند 1402

آیا عمل بالون معده برگشت داره؟

سلام و خسته نباشید از یه دکتر پرسیدم و گفتن برای من بالن کافیه. با ۱۶۴ قد و ۸۰ وزن ولی اقوام من انجام دادن ولی بازگشت داشتن .من از لحاظ روانی واقعا تحت فشارم و افسردگی گرفتم .راهی به جز بالون میشه؟؟؟؟؟

پاسخ خود را بنویسید...

سلام و خسته نباشید

با توجه به شرایط شما عمل اسلیو هم میشه انجام داد

kaffash

سلام من ۲۶ ساله هستم با وزن ۹۴ و قد ۱۸۳ چندین نوبت رژیم گرفته ام اما متاسفانه مقدار کمی کاهش وزن دارم تمایل به استفاده از روش های جراحی جهت کاهش وزن دارم . چه روشی مناسب من است و هزینه روش پلیسه چقدر است با تشکر.

گل نرگس

با سلام من شنیدم یکی از آشناها بالن گذاری داشته و بعد از دوماه به ورزش رزمی روی آورده در حین ورزش ضربه ای به شکمش خورده که باعث ترکیدن بالن شده و بعد چند روز فوت کرده این جور مسائل امکان داره در اثر ضربه اتفاق بیفته ؟؟

رویاR

با سلام و خسته نباشید. خانمی ۲۷ سال قد ۱۶۰ و وزن ۹۳ ، کبد چرب گرید ۳ هم دارم ایا میتونم بالن معده انجام بدم ؟ اگه نه میشه راهنماییم کنید کدام راهو میتونم چون واقعا خسته شدم از این وضعیت ؟ با تشکر از شما

Moon light

سلام من دختری ۱۶ساله با وزن۱۱۰و قد۱۷۲هستم.آیا گذاشتن بالن برای من مناسب است؟؟؟

دختر خزان

با سلام ،خانمی ۳۳ ساله با قد ۱۵۰ و وزن ۷۰ کیلو هستم متاسفانه هیچ یک از راههای لاغری برایم جوابگو نبوده و متاسفانه رژیم هم برای من زیاد نتیجه ای نداشته .ایا عمل بالون معده برای من مناسب است؟

گیسو کمند

برای بالن گذاری حدودا چقدر زمان میبره از اولین ویزیت تا عمل گذاشتن بالن و آیا باید هر هفته به مطب دکتر تا پایان دوره مراجعه کرد؟

مامان سلنا

سلام من ۲۰ ساله هستم با قد۱۷۷ و وزن ۹۷ کیلو و بارها رژیم گرفتم اما موفق نبودم ، اشتهای خیلی زیادی دارم ولی ورزش هم میکنم. بهترین روش عمل برای من کدام است؟

آبجی کوچیکه

سلام اگه کسی تمایل داره از بالن استفاده کنه و روش دیگه ای رو نخواد قبول کنه مثلا ۱۴۰ کیلو باشه بعد از کاهش وزن و بیرون آوردن بالن باز میتونه دوباره بالن بزاره یعنی بالن رو میشه دو مرحله یا بیشتر با یه فاصله زمانی و تنفس استفاده کرد؟؟؟

منیژه جون

با سلام خانمى ۲۹ ساله با قد ۱۵۸ و وزن ۷۶ کیلو هستم بهترین روش عمل براى من چیست؟لطفا مرا راهنمایى کنید که از این عذاب چاقى همیشگى رها بشم .چاقى بدن من در کل بدن هست

nadia

ﺧﺎﻧﻮﻣﻲ ﻫﺴﺘﻢ۴۴,ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎﻗﺪ ۱۶۵,ﻭ ﻭﺯﻥ۸۰,ﻣﻴﺨﻮاﺳﺘﻢ ﺑﭙﺮﺳﻢ ﺣﻠﻘﻪ ﺑﺮاﻱ ﻣﻦ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻫﺴﺖ?ﺩﺭﺿﻤﻦ ﻫﺰﻳﻨﺶ ﺭﻭ کسی میدونه؟

Golnar-L

با عرض سلام و خسته نباشید من ۱۷ساله هستم و با قد ۱۷۲و وزن ۱۱۰ آیا میتوانم بالون بگذارم؟خانواده ام با اسلیو موافق نیستن.امکان برگشت بالن چند درصده؟ آیا با وجود اینکه درد چاقی زجرم میده و بعد بالون و لاغری سعی میکنم که دوباره چاق نشم،بازم بالون مناسب نیست؟خواهش میکنم کمکم کنین

parvaz

با سلام .۲۴ ساله هستم با قد ۱۶۸ و وزن ۹۲ کیلو.قبل از سزارین به ۹۶و۶۰۰ رسیدم و بعد از عمل هم تا مدتها همین وزن ۹۶رو داشتم.تا الان که دو سال و دو ماه میگذره چند بار تا ۸۸ رسیدم اما خیلی سریع برگشت.۶ ماه شیر دادم. میخواستم اگه ممکنه علت کم نشدن وزنم تا چند ماه بعد از زایمان رو بدونم و اینکه قصد دارم بالن بذارم برای من مناسبه؟

پاسخ شما
discussion_inside.reply_modal.editor_placeholder
discussion_call_to_action.title

discussion_call_to_action.description

تاپیک‌های مرتبط

امیر حسین صادقی

بعداز عمل باندینگ ، بعد از خوردن هر چیز حتی سوپ بلافاصله رفلاکس معده دارم

با عرض سلام و خسته نباشید.چهل روز پیش عمل باندینگ انجام دادم در حال حاضر قادر به خوردن هیچ چیز غیر از مایعات اونهم به حد کم نمیباشم بعد از خوردن هر چیز حتی سوپ بلافاصله رفلاکس معده دارم ، قادر به کنترل بزاق دهانم نیستم و دائم احساس میکنم باد گلو دارم و تا مادامیکه هرآنچه رو خوردم بالا نیارم این احسا
1

پاسخ

آخرین پاسخ: 26 اردیبهشت 1403

.

دکتر مجتبی هاشم زاده

اکبر آقا

چند سال پیش بالون زدم و بعد از چهار ماه بالن را درآوردم

سلام وخسته نباشید من ۶۰سال سن دارم با وزن ۸۶کیلو وقد۱۶۱متر .چند سال پیش بالون زدم و حدود ۸کیلو ماه اول وزن کم کردم وکنترل مدفوع نداشتم و استفراغ شدید داشتم و بعد از چهار ماه بالن را درآوردم و به دلیل جراحی پاهایم فعالیت ندارم الان دوباره وزنم برگشته از شما این سوال را دارم با چه روشی میتوانم لاغر شو
1

پاسخ

آخرین پاسخ: 25 اردیبهشت 1403

.

دکتر مجتبی هاشم زاده

مستانه S

دختر من ۱۳ سال دارد چه عمل لاغری ای برایش مناسب است؟

دختر من ۱۳ سال دارد قد ۱۵۹ و وزن ۷۵ و ۶ ماه است که رژیم چهار ساله اش را رها کرده و ماهی ۲تا۳ کیلو وزن میگیرد چه عملی برایش مناسب است و در چه سنی عمل انجام شود بهتر است؟
19

پاسخ
(9 متخصص . 10 کاربر)

آخرین پاسخ: 14 فروردین 1403

.

shiva288

شمیم

شمیم

تجربه عمل جراحی حلقه معده

من عمل حلقه کردم دو سالی میشه خیلی راضی هستم از عمل های دیگه بهتر هست و به اناتومی بدن اسیب نمی رسه به همه توصیه می کنم عمل حلقه انجام بدن من از ۱۱۰ کیلو به ۶۸ رسیدم عمل حلقه خوبه هم می توانی زیاد بخوری هر وقت خواستی هم می توانی نخوری
5

پاسخ
(2 متخصص . 3 کاربر)

آخرین پاسخ: 28 اسفند 1402

.

کیمیا شریفی

1370marjan

1370marjan

ترس از عوارض عمل بالون معده دارم

سلام وزن ۹۲ قد ۱۵۷ و سن ۴۶ ساله هستم راضی به جراحی نیستم یعنی بیشتر ترس از عوارض عمل دارم سوالم اینه بالون معده میتونم بذارم ؟
16

پاسخ
(7 متخصص . 9 کاربر)

آخرین پاسخ: 22 اسفند 1402

.

ستاره دنباله دار