Belorens Logo
شراره8 مرداد 1403

بعد از انجام عمل اسلیو افتادگی پوست پیدا می کنم

نگران هستم که بعد از عمل جراحی اسلیو معده افتادگی پوست پیدا کنم، آیا ممکن است که علاوه بر افتادگی پوست اضافه وزن من دوباره برگردد و اینکه چقدر زمان می‌برد تا به وزن دلخواه خودم برسم؟

پاسخ خود را بنویسید...

سلام. نگرانی شما در مورد افتادگی پوست پس از عمل جراحی اسلیو معده کاملاً طبیعی است. ورزش منظم می‌تواند به شما کمک کند تا پوستتان سفت‌تر و کمتر افتاده به نظر برسد. انجام تمریناتی که تمرکز بر تقویت عضلات دارند، می‌تواند در این زمینه مفید باشد. همچنین، مهم است که رژیم غذایی متعادلی داشته باشید تا بتوانید وزن خود را در حالت متعادل حفظ کنید.

در مورد بازگشت وزن، این امکان وجود دارد که بعد از عمل جراحی، اگر عادات غذایی سالم و فعالیت بدنی منظم رعایت نشود، وزن اضافه شود. به همین دلیل، مهم است که تغییراتی که بعد از جراحی در سبک زندگی خود اعمال می‌کنید را به طور دائمی حفظ کنید.

لازم است بدانید که بعد از کاهش وزن قابل توجه، مقداری افتادگی پوست امری طبیعی است. پوست ممکن است به زمان نیاز داشته باشد تا تا حدی به شرایط جدید بدن تطبیق یابد.

زمان لازم برای ثابت شدن وزن و کیفیت پوست پس از چنین جراحی‌هایی می‌تواند متفاوت باشد. معمولاً این روند می‌تواند بین شش ماه تا دو سال طول بکشد. طی این دوره، مهم است که به توصیه‌های پزشکی عمل کنید و برنامه‌های تغذیه‌ای و ورزشی که به شما توصیه شده است را دنبال کنید.

پاسخ شما
discussion_inside.reply_modal.editor_placeholder
discussion_call_to_action.title

discussion_call_to_action.description

راه‌حل مرتبط

اسلیو معده

تاپیک‌های مرتبط

لی لی

با قد 168 و وزن 80 میخوام لاغر بشم

سلام ۳۳ سالم قد ۱۶۸ وزن ۸۰ چطور لاغرشم
1

پاسخ

آخرین پاسخ: 28 مرداد 1403

.

دکتر مجتبی هاشم زاده

مژده

مژده

مناسب ترین عمل برای من چه عملی هست؟

با سلام و خسته نباشید خدمت شما. اینجانب دختری ۲۲ ساله با ۱۶۵ سانتی متر قد و ۱۱۵ کیلوگرم وزن می باشم. از شما ممنون می شم اگه من و در مورد مناسب ترین راه عمل و هزینه ی آن راهنمایی کنید.
2

پاسخ
(1 متخصص . 1 کاربر)

آخرین پاسخ: 28 مرداد 1403

.

ساناز

ساناز

ساناز

سلام با توجه به شرایطم برای کاهش وزن چه عملی مناسب من هست؟

سلام . سن :۳۳ جنسیت:زن و وزن: ۹۳.۷۰۰ قد: ۱۵۸ سابقه دو بار سزارین روزی ۳ تا سیگار میکشم و سالی دو یا سه بار ممکن الکل بخورم بیماری خاصی ندارم جز کم کاری تیرویید که هر روز تایروکسین ۱۰۰ میخورم و گاهی اوقات معده درد دارم که براش به صورت دوره ای امپرازول ۲۰ میخورم و خوب میشه( تجویز پزشک ) میتونم حداکثر
2

پاسخ
(1 متخصص . 1 کاربر)

آخرین پاسخ: 28 مرداد 1403

.

ساناز

مانیا

با وجود تشنج و مصرف دارو می توانم اسلیو معده انجام بدم؟

سلام دخترى ۲۰ ساله هستم که دپاکین و لاموتریژین استفاده میکنم با وزن ۹۰ و قد ۱۶۶,کبد چرب گرید ۳هم دارم, قندم نرمال و پلى کیستیک هستم قصد اسلیو معده دارم ولى خانواده من با توجه به شرایطم از عمل میترسند . در ضمن بیهوشى براى من که چندبار تشنج داشتم ضررى ندارد؟والبته تهوع بعد از عمل براى جذب داروى من مشک
1

پاسخ

آخرین پاسخ: 11 تیر 1403

.

دکتر مجتبی هاشم زاده

shabnam

عمل اسلیو معده تحت پوشش بیمه هست؟

سلام کسی میدونه بیمه بخشی از هزینه عمل اسلیو معده رو تقبل می کنه یا نه؟؟؟
1

پاسخ

آخرین پاسخ: 11 تیر 1403

.

شهرزاد

نیو

نیو

بعد از عمل اسلیو معده ریزش مو میگیریم؟

سلام من شنیدم بعد از اسلیو معده دچار ریزش مو میشیم کسی هست که عمل کرده باشه و تجربش کرده باشه؟؟
1

پاسخ

آخرین پاسخ: 9 تیر 1403

.

ارغوان