عارفه سبحانی22 اردیبهشت 1403

عمل زیبایی بینی با وجود بیماری آسم

سلام خسته نباشید.میخواستم سوال کنم آسم داشته باشیم میتونیم عمل کنیم؟ آسم و عمل بینی تداخلی ایجاد نمیکنه؟ بیهوشی عمل زیبایی بینی باسابقه آسم خطرناک نیست ؟🙏

پاسخ خود را بنویسید...
جراح گوش، حلق و بینی

سلام. نیاز به مشاوره توسط متخصص ریه دارید. عمل زیبایی بینی با وجود بیماری آسم  ممکن است چالش هایی به همراه داشته باشد. به هر صورت متخصص ریه شما با توجه به شرایط و سطح بیماری شما تصمیم می گیرد که آیا عمل بینی برای شما مانعی دارد یا خیر. در صورت تایید توسط متخصص ریه عمل بینی مانعی ندارد.

جراح گوش، حلق و بینی

عمل زیبایی بینی با وجود آسم در صورتی امکانپذیر است که بیماری آسم در مراحل اولیه و خفیفی باشد. اما برای کسانی که در مراحل شدید بیماری آسم باشند، امکان جراحی بینی نخواهد بود. در مراحل متوسط بیماری آسم عمل بینی با توصیه نامه متخصص ریه انجام می شود. پس از آن، متخصص ریه در مورد مراقبتهای مورد نیاز شما و اینکه به مصرف چه داروهایی قبل و بعد از عمل نیاز دارید،‌ برای ما می نویسند تا از خطرات احتمالی جراحی بینی برای شما جلوگیری شود.

ابتلا به آسم لزوما مانعی برای انجام عمل زیبایی بینی نیست، اما قبل از هر گونه جراحی، به ویژه جراحی‌های همراه با بیهوشی، وضعیت آسم شما باید به دقت توسط متخصص بیهوشی و جراح بررسی شود.اگر آسم شما تحت کنترل باشد و داروهای مناسبی برای مدیریت آن مصرف کنید، معمولا مشکلی در انجام عمل بینی ایجاد نخواهد شد. با این حال، جراح و متخصص بیهوشی باید از سابقه بیماری شما کاملا آگاه باشند تا در صورت نیاز اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهند.در برخی موارد، اگر آسم به خوبی کنترل نشده باشد یا حساسیت به شرایط خاصی وجود داشته باشد (مانند استنشاق مواد خاص در بیهوشی)، ممکن است نیاز به تأخیر در جراحی بوده یا برنامه‌های خاصی برای بیهوشی و مراقبت‌های بعد از عمل در نظر گرفته شود. بنابراین، نیاز است که پیش از عمل با جراح و متخصص ریه خود مشورت کنید تا خطرات به حداقل برسند.

پاسخ شما
discussion_inside.reply_modal.editor_placeholder
discussion_call_to_action.title

discussion_call_to_action.description

راه‌حل مرتبط

عمل زیبایی بینی
آنا

آنا

جوش نخوردن پره بینی ۳ ماه بعد عمل

سلام من حدودا سه ماهه ک عمل کردم . پره سمت راست بینیم از داخل ی مقدارخیلی کمی بازه و جوش نخورده. خیلی نگرانم طبیعیه بنظرتون یا مشکلی هس؟
2

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

سارا

سارا

نوشیدنی آلوئه ورا برای کاهش ورم بینی موثره؟

درسته که آلوئه ورا خواص ضد التهابی داره و نوشیدنی آلوئه ورا باعث میشه ورم بینی بعد از عمل کم بشه؟
4

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

nargol

خلط خونی بعد از عمل جراحی بینی

سلام سوالم اینه ک یه هفته اس که عمل کردم ولی امروز خلط خونی دارم چیز خطرناکی نیس؟یا عادیه؟
3

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

r2403627651

حساسیت به چسب بینی پس از جراحی بینی

پوستم به چسب بینی حساسه و هرسری زخم میشه پیشنهادتون چیه بجای چسب چی میتونم استفاده کنم؟
2

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

neda.TEH

neda.TEH

نوک بینی گرد بهتره یا تیز؟

من میخوام بینیمو عمل کنم. صورتم کشیده است. برای صورت من نوک بینی گرد قشنگتره یا تیز؟ هر کدوم از نوک بینی نوک تیز و گرد به چه صورتایی میاد؟
1

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

chika_toofighi

chika_toofighi

نمیدونستم باردارم عمل بینی کردم

سلام من 10روز پیش عمل بینی انجام دادم.روز قبل از عمل باید پریود میشدم ولی نشدم و منم رفتم عمل انجام دادم چون گفتم شاید از استرس عقب افتاده ولی تا الان پریود نشدم و دیروز که بی بی چک زدم دیدم باردار هستم.واسه بچه ام مشکلی پیش نمیاد؟ خیلی نگرانم هم واسه خودم و هم واسه بچه ام.اگر کسی چیزی میدونه لطفا
3

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی