Belorens Logo
azadeh6 مرداد 1403

بینیم گوشتی حساب میشه یا استخوانی ؟

سلام دوستان

من تصمیم دارم بینیمو عمل کنم قوزش خیلی زیاده و به نظرم مشکل عدم تقارن هم داره ، الان بینی من استخوانی حساب میشه یا گوشتی ؟اگه عمل کنم تغییر می کنم اصلا اگه گوشتی باشه؟

بینی گوشتی
پاسخ خود را بنویسید...
جراح گوش، حلق و بینی

سلام. با توجه به عکس ارسالی، ظاهرا بینی شما استخوانی است. با توجه به استخوانی بودن بینی، عموما نتیجه ایده آل خواهد بود. در نیم رخ قوز بینی مرتفع خواهد شد و در نمای رو به رو اگر عدم تقارنی وجود داشته باشد نیز به طور کامل اصلاح خواهد شد.

سلام

با دیدن عکس بینی‌تان و توضیحاتی که دادید، می‌توانم بگویم که بینی‌تان عمدتاً استخوانی است به خصوص با توجه به قوزی که روی آن مشخص است. این نوع از بینی‌ها عموماً خوب به جراحی پاسخ می‌دهند چرا که تصحیح استخوان نتایج قابل پیش‌بینی‌تری دارد.

در مورد نگرانی‌تان نسبت به عدم تقارن، می‌توانیم در طول جراحی رینوپلاستی تغییراتی را اعمال کنیم که به اصلاح این مسئله کمک می‌کند.

با توجه به تمایلتان برای داشتن نتیجه‌ای که طبیعی به نظر برسد و کمترین تغییر ظاهری را داشته باشد، اطمینان می‌دهم که در طول جراحی، هدف اصلی حفظ ویژگی‌های طبیعی بینی شما ضمن اصلاح قوز و عدم تقارن خواهد بود. این کار به نحوی انجام می‌شود که تغییرات ظریف اما مؤثر باشند.

در جلسه مشاوره، ما می‌توانیم به طور دقیق‌تری برنامه جراحی را بر اساس ویژگی‌های خاص بینی شما طراحی کنیم. من به شما کمک می‌کنم تا درک بهتری از فرآیند جراحی و نتایج احتمالی داشته باشید، تا با خیالی راحت‌تر و اطمینان بیشتری به سمت این تغییر قدم بردارید.

جراح گوش، حلق و بینی

سلام. بینی شما استخوانی، غضروفی هست و کاملا شکل پذیر هست و خیلی راحت مطابق با خواسته شما قابل تغییر است.

taraneh

فک کنم بینی شما استخوانی حساب میشه عزیزم اگه عمل کنی خیلی تغییر می کنی

پاسخ شما
discussion_inside.reply_modal.editor_placeholder
discussion_call_to_action.title

discussion_call_to_action.description