Belorens Logo
اسماعیلی - م24 مرداد 1403

پر کردن جای خالی دندان کشیده‌ شده

پارسال مجبور شدم یکی از دندونام رو بکشم و جای خالیش خیلی روی ظاهرم تاثیر گذاشته، با هزینه‌های بالای ایمپلنت هیچ راه جایگزینی نیست که جای دندان کشیده شده رو پر کنه؟

پاسخ خود را بنویسید...

باید در نظر داشته باشید که بهترین درمان برای جای خالی دندان، ایمپلنت است. اما در مورد دندان‌های کشیده‌‌شده‌ای که دندان‌های دو طرف آن‌ها سالم باشند و در عکس مشکلی نشان ندهند، می‌توان بعد از عصب‌کشی دو دندان کناری، جای خالی دندان را با بریج پر کرد.

اما از آنجایی‌که این کار می‌تواند به دندان‌های کناری آسیب بزند، جایگزینی ایده‌آل برای ایمپلنت به شمار نمی‌رود و تنها راه توصیه‌شده برای پر‌کردن جای خالی دندان، همان ایمپلنت است.

سلام

اصولا بهترین روش برای بازسازی ناحیه بی دندانی , پر کردن جای خالی دندان کشیده‌ شده ایمپلنت هست.ولی روش های دیگری هم هستن که شما میتونید استفاده کنید مثل بریج های دندانی که دو دندان کناری اون فضا رو به عنوان پایه استفاده میکنید و سه واحد روکش قرار میدین ولی این روش خیلی بیس علمی نداره و توصیه نمیشه. روش دیگه استفاده از فیلیپر یا تک دندان متحرک هست که صرفا میتونه زیبایی اون ناحیه رو جبران کنه و عملکرد جویدن رو نداره واسه شما...

پاسخ شما
discussion_inside.reply_modal.editor_placeholder
discussion_call_to_action.title

discussion_call_to_action.description