afrooz10 تیر 1403

در کاشت مو به روش FUT آیا دور بخیه، موها میریزه؟

سلام

من کاشت ابرو به روش FUT انجام دادم که پشت سر یه نوار برمیدارن و بعدش بخیه میزنن. میدونم که از ناحیه بخیه و زیرش مو در نمیاد چون فولیکول‌ها رو برداشتن. سوال من اینه که آیا دور بخیه موها میریزه؟ و اگه میریزه، دوباره درمیاد؟

ممنون از شما.

ریزش مو
پاسخ خود را بنویسید...
پوست و زیبایی

خیر، در روش کاشت مو به روش FUT موهای اطراف بخیه‌ها دچار ریزش نمی‌شوند. در این روش، انتخاب ناحیه به دقت انجام می‌شود تا آسیبی به موهای اطراف وارد نشود. ناحیه دهنده از پشت سر که موها پایدارتر هستند، انتخاب می‌شود و به‌همین دلیل ریزش موی دائمی در این ناحیه معمول نیست. اگرچه ممکن است کمی احساس ناراحتی یا التهاب در اطراف بخیه‌ها وجود داشته باشد، اما به طور کلی ریزش موی قابل توجهی در این ناحیه رخ نمی‌دهد و پس از بهبودی کامل، بخیه‌ها به خوبی بهبود یافته و اثری از ریزش مو مشاهده نخواهد شد.

پاسخ شما
discussion_inside.reply_modal.editor_placeholder
discussion_call_to_action.title

discussion_call_to_action.description

راه‌حل مرتبط

کاشت مو

تاپیک‌های مرتبط

هنگامه

هنگامه

قهوه برای کاشت مو ضرر داره ؟

سلا قهوه و نوشیدنی های کافئین دار و میشه قبل از کاشت مو یا بعدش استفاده کرد ؟ مصرف قهوه بعد کاشت مو باعث ریزش موهای کاشته شده نمیشه؟
1

پاسخ

آخرین پاسخ: 6 تیر 1403

.

دکتر حمید جهانی

shirin

بعد از کاشت مو صورت ورم می کند؟

سلام همسر من بعد از اینکه کاشت مو انجام دادن صورتشون ورم کرده. میخواستم بدونم که ورم صورت بعد کاشت مو طبیعیه و اگر بله تا کی ادامه داره؟
1

پاسخ

آخرین پاسخ: 3 تیر 1403

.

دکتر حمید جهانی

فاطی

فاطی

بعد از کاشت مو میشه استخر رفت ؟

سلام دوستان من شنا رو به عنوان یه ورزش حرفه ای دنبال می کنم می خواستم بدونم اگه برم کاشت مو انجام بدم میتونم بعدش به استخر برم ؟
1

پاسخ

آخرین پاسخ: 3 تیر 1403

.

دکتر حمید جهانی

nasim🌾

nasim🌾

بعد از انجام کاشت مو ورزش مانعی نداره؟

سلام من می خواستم برای طرف راست سرم کاشت مو انجام بدم از طرفی بدنسازی و تنیس هم به طور حرفه ای انجام میدم میخواستم بدونم که کاشت مو با ورزش تداخلی داره یا نه؟
1

پاسخ

آخرین پاسخ: 3 تیر 1403

.

دکتر حمید جهانی

el🧚‍♂️

el🧚‍♂️

قلیون کشیدن برای کاشت مو ضرری داره؟

سلام من می خواستم برای ماه بعد برم کاشت مو انجام چند ناحیه کوچیک از سرمو می خواستم بدونم قلیون کشیدن برای کاشت مو مانعی ایجاد می کنه و ضرر داره؟
1

پاسخ

آخرین پاسخ: 1 تیر 1403

.

نیل

afrooz

afrooz

مزو تراپی بعد از کاشت مو چند درصد کمک می‌کنه ؟

بعد از کاشت مو مزوتراپی به روند رشد مو کمک میکنه و تاثیر داره؟ و این که قبل از کاشت باید انجام بشه یا حتما باید بعد کاشت باشه
1

پاسخ

آخرین پاسخ: 29 خرداد 1403

.

دکتر حمید جهانی