Belorens Logo
ساناز11 تیر 1403

سلام با توجه به شرایطم برای کاهش وزن چه عملی مناسب من هست؟

سلام . سن :۳۳ جنسیت:زن و وزن: ۹۳.۷۰۰ قد: ۱۵۸ سابقه دو بار سزارین روزی ۳ تا سیگار میکشم و سالی دو یا سه بار ممکن الکل بخورم بیماری خاصی ندارم جز کم کاری تیرویید که هر روز تایروکسین ۱۰۰ میخورم و گاهی اوقات معده درد دارم که براش به صورت دوره ای امپرازول ۲۰ میخورم و خوب میشه( تجویز پزشک ) میتونم حداکثر برای ۴ هفته بیام ایران برای عمل و باید طوری تنظیم بشه که در زمان برگشتم کاملا خوب شده باشم که بتونم زمان طولانیه سفر هوایی رو همراه با دوتا بچه منیج کنم .خیلی دلم میخواست اینجا انجام بدم اما بنا به دلایلی نمیشه و باید بیام ایران. لطفا منو راهنمایی کنید چه عملی برای من مناسبه؟

پاسخ خود را بنویسید...

سلام، جراحی اسلیو معده یکی از گزینه‌های جراحی کاهش وزن است که معمولاً برای افرادی با شاخص توده بدنی (BMI) بالا یا کسانی که دارای بیماری‌های همراه مرتبط با چاقی هستند، توصیه می‌شود. این عمل شامل برداشتن حدود ۷۵ تا ۸۰ درصد از معده است تا حجم معده به شدت کاهش یابد، که به نوبه خود باعث می‌شود بیمار سریع‌تر احساس سیری کند و در نتیجه کالری کمتری دریافت کند.

ساناز

پیکر تراشی برای افرادی مناسب است که قصد دارند چربی موضعی یک یا چند ناحیه از بدن را تخلیه کنند و لاغری در این روش آنی است؛ اما اسلیو معده برای کاهش وزن شدید و رفع چاقی زیاد مناسب است و رسیدن به نتیجه نهایی ممکن است ۶ ماه یا حتی بیشتر طول بکشد.

پاسخ شما
discussion_inside.reply_modal.editor_placeholder
discussion_call_to_action.title

discussion_call_to_action.description