Asi23 مهر 1403

فرورفتگی بالای سوراخ های بینی بعد از عمل

سلام وقتتون بخیر من چهار ماهه که عمل کردم بعد از عملم نوک بینی دقیقا بالای سوراخ های بینی بخیه داشت و بعد از کشیدن بخیه ها فرورفته شده و ظاهر خوبی نداره میشه لطفا بگید چطور درمان میشه؟ شنیدم با تزریق غضروف و یا کلاژن ساز میشه درستش کرد نظرشما چیه؟

پاسخ خود را بنویسید...

توصیه میکنم ناحیه فرو رفته را کمی به آرامی ماساژ دهید تا پوست جابجا شده و خود را آزاد کند. عموما با گذشت زمان و طی یک سال بعد از جراحی، تورم کاهش یافته و این قبیل مشکلات برطرف خواهد شد. در صورتی که طبق دستور پزشک معالج همچنان از چسب استفاده می کنید، پیشنهاد من این است که مدتی نوک بینی را چسب نزنید.

سلام و وقت بخیر... چهار ماه پس از جراحی زمان نسبتا کوتاهی است و هنوز ممکن است بینی شما ورم داشته باشد. گاهی اوقات نیاز است تا یک سال بگذرد تا نتایج نهایی جراحی بینی کاملا مشخص شود.در مورد فرورفتگی‌هایی که پس از برداشتن بخیه‌ها ایجاد شده‌اند، استفاده از فیلر می‌تواند یک راه حل موقتی باشد و ناحیه مورد نظر را پر کند.بهترین اقدام این است که این موارد را با جراح خود در میان بگذارید تا بر اساس شرایط فعلی بینی‌تان، بهترین راه حل را پیشنهاد دهد.

جراح گوش، حلق و بینی

سلام. از دلایلی که میتواند باعث این فرو رفتگی در ناحیه نوک بینی شده باشد چسب زدن با فشار در ناحیه نوک بینی است. اگر همچنان چسب میزنید توصیه میکنم که چسب زدن را متوقف کنید و فرورفتگی بینی را ماساژ دهید. در صورتی که این فرورفتگی با ماساژ برطرف نشود باید ویزیت شوید تا در صورت نیاز بتوان به کمک تزریق، فرورفتگی پوست بینی شما را برطرف کرد.

جراح گوش، حلق و بینی

با توجه به عکسهای ارسالی به نظر می رسد که میزان غضروف برداشته شده از بینی شما زیاد بوده و بینی شما باید با جراحی مجدد ترمیم شود. برای آنکه بتوانید مجددا بینی خود را جراحی کنید باید اجازه دهید که یک سال از جراحی اول شما بگذرد. زودتر از این زمان جراحی ترمیمی برای شما انجام نخواهد شد.

پاسخ شما
discussion_inside.reply_modal.editor_placeholder
discussion_call_to_action.title

discussion_call_to_action.description

راه‌حل مرتبط

عمل زیبایی بینی
عارفه سبحانی

عارفه سبحانی

عمل زیبایی بینی با وجود بیماری آسم

سلام خسته نباشید.میخواستم سوال کنم آسم داشته باشیم میتونیم عمل کنیم؟ آسم و عمل بینی تداخلی ایجاد نمیکنه ؟ بیهوشی عمل زیبایی بینی باسابقه آسم خطرناک نیست ؟🙏
3

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

آنا

آنا

جوش نخوردن پره بینی ۳ ماه بعد عمل

سلام من حدودا سه ماهه ک عمل کردم . پره سمت راست بینیم از داخل ی مقدارخیلی کمی بازه و جوش نخورده. خیلی نگرانم طبیعیه بنظرتون یا مشکلی هس؟
2

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

سارا

سارا

نوشیدنی آلوئه ورا برای کاهش ورم بینی موثره؟

درسته که آلوئه ورا خواص ضد التهابی داره و نوشیدنی آلوئه ورا باعث میشه ورم بینی بعد از عمل کم بشه؟
4

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

nargol

خلط خونی بعد از عمل جراحی بینی

سلام سوالم اینه ک یه هفته اس که عمل کردم ولی امروز خلط خونی دارم چیز خطرناکی نیس؟یا عادیه؟
3

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

r2403627651

حساسیت به چسب بینی پس از جراحی بینی

پوستم به چسب بینی حساسه و هرسری زخم میشه پیشنهادتون چیه بجای چسب چی میتونم استفاده کنم؟
2

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

neda.TEH

neda.TEH

نوک بینی گرد بهتره یا تیز؟

من میخوام بینیمو عمل کنم. صورتم کشیده است. برای صورت من نوک بینی گرد قشنگتره یا تیز؟ هر کدوم از نوک بینی نوک تیز و گرد به چه صورتایی میاد؟
1

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی