maryam3 مرداد 1403

فقط قوز بینیم داره اذیتم میکنه

سلام

من فرم کلی بینیمو دوست دارم فقط قوزش داره اذیتم می کنه به نظرتون اون تیکه رو فیلر بزنم بهتره یا عمل کنم؟ و این که دماغم غضروفی الان محسوب میشه؟

قوز بینی
پاسخ خود را بنویسید...
جراح گوش، حلق و بینی

سلام. بینی شما استخوانی، غضروفی حساب می شود و با عمل نتیجه رضایت بخشی حاصل می شود. فیلر ها قسمت های فرورفته بینی را می توانند پر بکنند و برای قسمت های برجسته مناسب نیستند.

جراح گوش، حلق و بینی

سلام. بینی شما در دسته بینی های استخوانی به حساب می آید. با تزریق فیلر، قطعا تغییرات حاصله به میزان تغییرات حاصله جراحی بینی نخواهد بود. همچنین فیلر بینی امکان برطرف کردن نواقص به طور کامل را ندارد و ضمن اینکه فیلر موقتی هست و نیاز به تکرار دارد. برای دست یابی به نتیجه ایده آل و دائمی تنها راه جراحی بینی است.

سلام

در مورد انتخاب بین تزریق فیلر و جراحی برای اصلاح قوز بینی، هر دو روش مزایا و معایب خاص خود را دارند و انتخاب مناسب به اهداف زیبایی و شرایط خاص شما بستگی دارد:

تزریق فیلر: این روش برای اصلاح‌های کمتر تهاجمی و موقت استفاده می‌شود. فیلر می‌تواند به صورت موقت قوز بینی را پنهان کند با اینکه در واقع قوز را کم نمی‌کند، بلکه با افزودن حجم به نواحی اطراف قوز، ظاهر بینی را صاف‌تر نشان می‌دهد. مزیت این روش این است که نیاز به دوره نقاهت طولانی ندارد و عوارض جانبی کمتری نسبت به جراحی دارد. با این حال، نتایج آن موقتی است و ممکن است بعد از مدتی نیاز به تکرار داشته باشید.

جراحی رینوپلاستی: این روش برای اصلاح دائمی قوز بینی استفاده می‌شود. جراحی می‌تواند قوز را به طور کامل برداشته و فرم بینی را به طور دائمی تغییر دهد. این روش دوره نقاهت بیشتری دارد و ممکن است همراه با تورم و کبودی باشد، اما نتایج دائمی و معمولاً بسیار موثر هستند.

در مورد ساختار بینی شما که پرسیدید غضروفی هست یا نه باید بگویم، بینی‌ها اغلب از ترکیبی از غضروف و استخوان ساخته شده‌اند. قسمت پایین‌تر بینی معمولاً از غضروف تشکیل شده است که انعطاف‌پذیر است، در حالی که قسمت بالایی و قوز بینی اغلب شامل استخوان است. برای تعیین دقیق ساختار بینی و بهترین روش درمانی، نیاز به مشاوره حضوری هست.

پیشنهاد می‌کنم برای ارزیابی دقیق‌تر حضورا مشاوره بشوید تا بهترین تصمیم را بر اساس نیازها و شرایط خاص خود بتوانید بگیرید.

پاسخ شما
discussion_inside.reply_modal.editor_placeholder
discussion_call_to_action.title

discussion_call_to_action.description

راه‌حل مرتبط

عمل زیبایی بینی
عارفه سبحانی

عارفه سبحانی

عمل زیبایی بینی با وجود بیماری آسم

سلام خسته نباشید.میخواستم سوال کنم آسم داشته باشیم میتونیم عمل کنیم؟ آسم و عمل بینی تداخلی ایجاد نمیکنه ؟ بیهوشی عمل زیبایی بینی باسابقه آسم خطرناک نیست ؟🙏
3

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

آنا

آنا

جوش نخوردن پره بینی ۳ ماه بعد عمل

سلام من حدودا سه ماهه ک عمل کردم . پره سمت راست بینیم از داخل ی مقدارخیلی کمی بازه و جوش نخورده. خیلی نگرانم طبیعیه بنظرتون یا مشکلی هس؟
2

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

سارا

سارا

نوشیدنی آلوئه ورا برای کاهش ورم بینی موثره؟

درسته که آلوئه ورا خواص ضد التهابی داره و نوشیدنی آلوئه ورا باعث میشه ورم بینی بعد از عمل کم بشه؟
4

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

nargol

خلط خونی بعد از عمل جراحی بینی

سلام سوالم اینه ک یه هفته اس که عمل کردم ولی امروز خلط خونی دارم چیز خطرناکی نیس؟یا عادیه؟
3

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

r2403627651

حساسیت به چسب بینی پس از جراحی بینی

پوستم به چسب بینی حساسه و هرسری زخم میشه پیشنهادتون چیه بجای چسب چی میتونم استفاده کنم؟
2

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

neda.TEH

neda.TEH

نوک بینی گرد بهتره یا تیز؟

من میخوام بینیمو عمل کنم. صورتم کشیده است. برای صورت من نوک بینی گرد قشنگتره یا تیز؟ هر کدوم از نوک بینی نوک تیز و گرد به چه صورتایی میاد؟
1

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی