شهرزاد16 آذر 1402

کاربرد لیزرهای جوانسازی پوست

لیزرهای جوان سازی پوست واسه چی خوبه؟چه مشکلاتی را می تونن برطرف کنن ؟

پاسخ خود را بنویسید...
پوست و زیبایی

یکی از اصلی‌ترین و موثرترین روش‌های جوانسازی پوست استفاده از لیزر است که به تحریک تولید کلاژن، بازسازی پوست و بهبود بافت و ظاهر آن کمک می‌کند. برای دستیابی به نتایج بهتر، معمولاً از ترکیبی از لیزرهای مختلف استفاده می‌شود. لیزر CO2 فرکشنال به طور عمقی بر روی پوست عمل کرده و با از بین بردن لایه‌های خارجی آسیب‌دیده و تحریک کلاژن‌سازی، پوست را جوان‌تر می‌کند. لیزر اربیوم فرکشنال بیشتر برای درمان مشکلات سطحی پوست مانند چین‌وچروک‌های ریز و بهبود بافت استفاده می‌شود. لیزر اندیاگ نیز با نفوذ به لایه‌های عمقی پوست، به بهبود ساختار پوست، رفع عروق سطحی و تحریک تولید کلاژن کمک می‌کند. انتخاب لیزر مناسب برای جوانسازی پوست با ترکیبی از این لیزرها بر اساس نوع پوست و نیازهای خاص هر فرد انجام می‌شود.

پاسخ شما
discussion_inside.reply_modal.editor_placeholder
discussion_call_to_action.title

discussion_call_to_action.description

راه‌حل مرتبط

جوانسازی با لیزر
0 تصویر قبل و بعد

تاپیک‌های مرتبط

YAS

YAS

لایه برداری شیمیایی برای کک و مک صورت خوبه؟

من روی صورتم کک و مک های زیادی دارم و عکسش هم گذاشتم برای کک و مک روی صورتم از چه راههایی میتونم استفاده کنم؟ لایه برداری روش مناسبیه؟
1

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر حمید جهانی

mohanna khalili

mohanna khalili

درمان جای آبله مرغان با لیزر فرکشنال

روزتون بخیر.من یه جای آبله مرغان روی پیشانیم دارم و چندوقتیه به دنبال درمان هستم و از چند کلینیک سوال کردم و بهم لیزر فرکشنال پیشنهاد کردن.به نظرتون با این روش جای آبله مرغان قابل درمان هست ؟
1

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر حمید جهانی

roza

roza

درمان جای سوختگی با لیزر فرکشنال

سلام .من پسری ۱۲ ساله دارم که وقتی ۷-۸ سالش بود آبجوش ریخت روی پاش و پاش اندازه یه وجب سوخت. حالا میخوام بدونم راهی هست که این رد سوختگی از بین بره.آخه بچه ام خیلی غصه میخوره و الان که داره ورزش میکنه و شلوارک پاش میکنه و دیده میشه خجالت میکشه
1

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر حمید جهانی

Tina

مدت زمان اثربخشی لیزر جنسیس

روزتون خوش.من دیروز رفتم برای کک و مک لیزر جنسیس انجام دادم ولی تا الان هیچ تاثیری روی پوستم ندیدم. دوستم رفته بود لیزر دی اکسید کربن و تا چند روز پوستش قرمز و حساس بود ولی روی پوست من هیچ واکنشی نشون نداد. چند روز طول میکشه تا جواب بده؟
1

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر حمید جهانی

batterfly

تاثیر لیزر تیکسل بعد از چند وقت خودشو نشون میده؟

سلام من دو هفته است که برای لک صورتم لیزر تیکسل انجام دادم ولی هنوز تاثیری ندیدم.به نظرتون تاثیری داره که ادامه بدم جلساتم رو یا دیگه نرم؟
1

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر حمید جهانی

elina

elina

لیزر فوتونا برای از بین بردن جای بخیه مناسبه؟

سلام دستگاه لیزر فوتونا همون طور که چین و چروک و از بین میبره جای بخیه بالای پلک رو که عمل شده هم از بین میبره؟
1

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر حمید جهانی