Belorens Logo
farhad1 مرداد 1403

می خوام فقط قوزم برداشته شه

سلام

من تمایل دارم فقط قوز بینیم برداشته بشه دکتری هست که بینیمو به طبیعی ترین حالت عمل کنه؟اصلا دوست ندارم حالت فانتزی بگیره

پاسخ خود را بنویسید...

سلام و وقت بخیر

در مورد سوال شما که تصمیم دارید فقط قوز بینی‌تان برداشته شود و نتیجه‌ای کاملا طبیعی داشته باشید به طوری که کسی متوجه نشود عمل کرده‌اید می‌توانم بگویم بله این کار امکان‌پذیر است. این نوع عمل‌ که تمرکز اصلی‌ بر روی برداشتن قوز بینی است و تغییری در سایر قسمت‌های بینی داده نمی‌شود، می‌تواند نتایج بسیار طبیعی داشته باشد.

در این جراحی با دقت قوز بینی برداشته میشود و اطمینان حاصل می‌شود که تناسب طبیعی بینی شما با دیگر اجزای صورتتان حفظ شود. هدف این است که بینی شما پس از عمل همانند بینی‌ای به نظر برسد که هیچ وقت قوز نداشته، نه اینکه به نظر برسد عمل شده است.

برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید نیاز به یک مشاوره حضوری دارید. من در جلسه مشاوره به دقت بینی شما را معاینه می‌کنم، تا ببینم چطور می‌توانم بهترین نتیجه ممکن را برایتان به ارمغان بیاورم. این جلسه فرصت خوبی است برای اینکه شما همه جزئیات را بدانید و مطمئن شوید که نتیجه دقیقا همان چیزی خواهد بود که می‌خواهید.

جراح گوش، حلق و بینی

سلام. همان طور که خودتان اشاره کردید، بینی شما قوز مختصری دارد که با جراحی می توان این قوز بینی را کاملا طبیعی برطرف کرد، طوری که بینی حالت طبیعی خود را حفظ کند.

roya

به نظرم فرم کلی بینی‌تون خوبه قوزتون اون طور مشخص نیست

پاسخ شما
discussion_inside.reply_modal.editor_placeholder
discussion_call_to_action.title

discussion_call_to_action.description