chika_toofighi15 مرداد 1403

نمیدونستم باردارم عمل بینی کردم

سلام من 10روز پیش عمل بینی انجام دادم.روز قبل از عمل باید پریود میشدم ولی نشدم و منم رفتم عمل انجام دادم چون گفتم شاید از استرس عقب افتاده ولی تا الان پریود نشدم و دیروز که بی بی چک زدم دیدم باردار هستم.واسه بچه ام مشکلی پیش نمیاد؟ خیلی نگرانم هم واسه خودم و هم واسه بچه ام.اگر کسی چیزی میدونه لطفا بگید

پاسخ خود را بنویسید...
جراح گوش، حلق و بینی

شدیداً توصیه می‌کنم که در سه ماهه اول بارداری خود سونوگرافی سه بعدی انجام دهید. این سونوگرافی کمک می‌کند تا وضعیت سلامتی جنین به دقت مورد بررسی قرار گیرد و هرگونه مسئله‌ای به سرعت شناسایی شود. همچنین، بسیار مهم است که طی این دوران تحت نظر متخصص زنان باشید تا مراقبت‌های لازم به شکل مناسبی ارائه شود و هرگونه ریسک مربوط به سلامت شما و جنین به حداقل برسد. لطفاً مراقبت‌های پیشنهادی را جدی بگیرید و برای هرگونه سوال یا نگرانی بیشتر با پزشکتون در ارتباط باشید.

جراح گوش، حلق و بینی

در این مورد باید با دکتر زنان خود مشورت کنید. داروهای مصرفی شما بعد از عمل بینی، میزان دوز آن‌ها و ماه بارداری شما در هنگام عمل بینی از مواردی هستند که باید با پزشک زنان خود در میان بگذارید تا با توجه به شرایط شما، بهترین تصمیم‌گیری انجام شود.

نگرانی شما کاملا قابل درک است، اما لازم است به شما اطمینان بدهم که بسیاری از جراحی‌ها در مراحل اولیه بارداری بدون مشکلات جدی برای جنین انجام می‌شوند. با این حال، از آنجا که شما در دوران بارداری قرار دارید و عمل بینی همراه با بیهوشی بوده است، توصیه می‌کنم به سرعت با متخصص زنان و زایمان خود مشورت کنید. آن‌ها با ارزیابی وضعیت جنین و داروهای استفاده‌شده در طول جراحی، می‌توانند تشخیص دهند که آیا به اقدامات یا مراقبت‌های ویژه‌ای نیاز است یا خیر.

پاسخ شما
discussion_inside.reply_modal.editor_placeholder
discussion_call_to_action.title

discussion_call_to_action.description

راه‌حل مرتبط

عمل زیبایی بینی
عارفه سبحانی

عارفه سبحانی

عمل زیبایی بینی با وجود بیماری آسم

سلام خسته نباشید.میخواستم سوال کنم آسم داشته باشیم میتونیم عمل کنیم؟ آسم و عمل بینی تداخلی ایجاد نمیکنه ؟ بیهوشی عمل زیبایی بینی باسابقه آسم خطرناک نیست ؟🙏
3

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

آنا

آنا

جوش نخوردن پره بینی ۳ ماه بعد عمل

سلام من حدودا سه ماهه ک عمل کردم . پره سمت راست بینیم از داخل ی مقدارخیلی کمی بازه و جوش نخورده. خیلی نگرانم طبیعیه بنظرتون یا مشکلی هس؟
2

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

سارا

سارا

نوشیدنی آلوئه ورا برای کاهش ورم بینی موثره؟

درسته که آلوئه ورا خواص ضد التهابی داره و نوشیدنی آلوئه ورا باعث میشه ورم بینی بعد از عمل کم بشه؟
4

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

nargol

خلط خونی بعد از عمل جراحی بینی

سلام سوالم اینه ک یه هفته اس که عمل کردم ولی امروز خلط خونی دارم چیز خطرناکی نیس؟یا عادیه؟
3

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

r2403627651

حساسیت به چسب بینی پس از جراحی بینی

پوستم به چسب بینی حساسه و هرسری زخم میشه پیشنهادتون چیه بجای چسب چی میتونم استفاده کنم؟
2

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

neda.TEH

neda.TEH

نوک بینی گرد بهتره یا تیز؟

من میخوام بینیمو عمل کنم. صورتم کشیده است. برای صورت من نوک بینی گرد قشنگتره یا تیز؟ هر کدوم از نوک بینی نوک تیز و گرد به چه صورتایی میاد؟
1

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی