فیروز محمدی8 مهر 1403

هزینه جراحی لب شکری

سلام پسر خواهر من شکاف لب کام داره

بیمه نداره

هزینش چقدره میشه لطفا بگید

ممنون

پاسخ خود را بنویسید...

سلام. هر دو عارضه رو با هم دارند؟ شکاف لب و کام دو مقوله جدا از هم هستند و به دو جراحی مختلف نیاز دارند. در صورتی که میتوانید عکس ارسال کنید تا اظهار نظر دقیق تری نسبت به این مورد داشته باشم. در مورد هزینه جراحی و اطلاعات دقیق تر در مورد نوبت دهی لطفا از طریق تلفن مطب در ارتباط باشید.

جراح گوش، حلق و بینی

سلام بفرمایید که سن بیمار چقدر است و اینکه آیا هم شکاف لب دارند و هم شکاف کام؟ اگر اینطور باشد برای هر کدام از این موارد باید جراحی جداگانه‌ای صورت گیرد و در نتیجه هزینه‌ها نیز بر اساس انجام یک یا دو عمل متفاوت خواهد بود. اگر امکان ارسال عکس را داشته باشید و اطلاعات دقیقتری از شرایط بیمار ارائه دهید، بهتر می توانم شما را راهنمایی کنم.

پاسخ شما
discussion_inside.reply_modal.editor_placeholder
discussion_call_to_action.title

discussion_call_to_action.description

راه‌حل مرتبط

جراحی لب شکری

تاپیک‌های مرتبط

پری با نشاط

پری با نشاط

ژنتیک لب شکری از پدر به ارث میرسد یا مادر

به لحاظ ژنتیکی لب شکری و شکاف کام بیشتر از طرف پدر به ارث میرسه یا مادر؟ در نسل های بعدی چطور آیا روی اون ها هم تاثیر ژنتیک وجود داره و اون ها هم ممکنه از نسل های قبل تر به ارث ببرن؟
3

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

مهناز هخامنش

هزینه عمل شکاف کام چقدره؟

سلام کسی میدونه هزینه عمل شکاف کام حدودا چقد هست؟ برادرزاده ام که یه هفته است به دنیا اومده شکاف کام و لب داره و گفتن دو ماهش بشه عملش میکنن بیمه ندازن نگران هزینه ها هستن
9

پاسخ
(5 متخصص . 4 کاربر)

آخرین پاسخ: 24 مهر 1403

.

دکتر محمدعلی عباسی

حدیث

اقدام بارداری مجدد و ترس از لب شکری شدن جنین

سلام من چند ماه پیش به دلیل شکاف کام و لب جنین سقط کردم و برای بارداری بعدیم استرس دارم که بچه بعدیم هم همین مشکل و داشته باشه برای جلوگیری از لب شکری شدن بچه چیکار کنم ؟؟
11

پاسخ
(6 متخصص . 5 کاربر)

آخرین پاسخ: 9 مهر 1403

.

امین آمالی

ELSA

ELSA

جلوگیری از لب شکری شدن جنین

سلام من قصد بارداری دارم ولی توی فامیل همسرم یه نوزادی تازه به دنیا اومده که لب شکری هست .باید چیکار کنم که از لب شکری شدن جنین جلوگیری کنه؟؟چیز خاصی باید بخورم یا پرهیز کنم؟؟؟
1

پاسخ

آخرین پاسخ: 13 شهریور 1403

.

دکتر پیمان برومند

mohsen

mohsen

بهترین سن برای عمل لب شکری

بهترین زمان برای انجام عمل لب شکری کی هست چه سنی بهترین سن هست؟ خواهر زاده من ۳ روز پیش به دنیا اومده ولی متاسفانه شکاف لب و شکاف کام باهم داره. گفتن باید عمل بشه تا نهایتا هفته آینده.تا چ زمانی میشه عمل رو عقب انداخت ؟؟
3

پاسخ

آخرین پاسخ: 13 مرداد 1403

.

دکتر محمدعلی بیات شهبازی

laya

laya

لب شکری در سونوگرافی مشخص میشه؟

سلام دوستان من تصمیم به بارداری دارم اما خیلی از لب شکری بودن فرزندم میترسم چون از فامیلای خیلی دورمون چند نفر لب شکری بودن و شکاف کام دارن می خواستم ببینم تو سونوگرافی معلوم میشه این مورد؟
1

پاسخ

آخرین پاسخ: 3 مرداد 1403

.

دکتر محمدعلی بیات شهبازی