shima1 تیر 1403

چه روشی برای برداشتن خال صورت مناسبه؟

سلام من میخوام خال های صورتمو بردارم. با چه روشی بهتره این کارو بکنم؟

پاسخ خود را بنویسید...

سلام، وقتتون بخیر
بسته به نوع خال و محل خال و نوع خال باید تصمیم گیری بشه

سلام وقت بخیر

برای برداشتن خال بیمار باید مراجعه حضوری داشته باشید تا در ابتدا معاینه چشمی صورت بگیرد و روش‌های درمان برای بیمار مشخص شود.

روش‌های درمان به 3 صورت خواهد بود:

۱- اگر خال های بزرگ در بدن بیمار وجود داشته باشه با توجه به ایجاد اسکار در نواحی مختلف بدن با تشخیص پزشک و اطلاع به بیمار جراحی صورت خواهد گرفت.

۲- در روش دوم که شامل منگوله های پوستی هست؛ شیو و کتر انجام خواهد شد

۳- و در روش آخر که مربوط به خال های سطحی پوست هست با استفاده از لیزر از بین خواهند رفت

و این نکته رو در نظر داشته باشید که در روش دوم و سوم به هیچ عنوان ایجاد اسکار در پوست بعد از انجام درمان وجود نخواهد داشت.

پوست و زیبایی

برای برداشتن خال های صورت می توان از طریق لیزر و جراحی اقدام کرد. انتخاب از میان این دو روش بستگی به اندازه و عمق خال شما و محل قرار گرفتن آن دارد. لیزر به عنوان یک روش غیرتهاجمی برای خال‌های سطحی و کوچک مناسب است و جای زخم کمتری به جا می‌گذارد و جراحی برای خال‌های بزرگ‌تر و عمیق‌تر مناسب‌ است.

شقایق خوشخو

چرا؟؟خال هم قشنگی خودشو داره

پاسخ شما
discussion_inside.reply_modal.editor_placeholder
discussion_call_to_action.title

discussion_call_to_action.description

Negar

جوش و جای زخم روی پوست

۲۲ سالمه جوش و جای جوش دارم و کناره بینی ام حالت زخم داره و قرمزه و یه عادت بدی هم که دارم کندن جوشامو زخم کردن صورتمه که همین باعث بدترشدنش میشه . من باید چکار کنم و از چه محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده کنم ؟ راه سریع تری با عمل جراحی وجود داره ؟
2

پاسخ

آخرین پاسخ: 18 مهر 1403

.

کلینیک پوست و زیبایی ونک

vahid

راه های درمان جای جوش

سلام من جای جوش های خیلی بدی روی صورتم دارم که واقعا اعتماد بنفسم رو از بین برده. راه های درمانش رو بهم میگید؟ و اینکه کدوم راه از همه بیشتر پیشنهاد میشه؟
1

پاسخ

آخرین پاسخ: 18 مرداد 1403

.

کلینیک پوست و موی سرنای

Shaparak

Shaparak

برداشتن چند خال سطحی روی صورت

من خال هایی روی صورتم دارم که برجستگی ندارن و تقریبا با پوستم هم سطح هستن مثل نقطه کوچیکی می مونن راهی هست این ها محو بشن و از بین بردن؟ دنبال راهی هستم برگشت نداشته باشه دوباره خال ها برنگردن روی صورت، البته از این شکل خال ها روی دست و بازوم هم دارم.
3

پاسخ

آخرین پاسخ: 5 تیر 1403

.

دکتر مصطفی آگاه

shahnaz

shahnaz

میکاپ بعد از میکرودرم ابریژن

روز بخیر.آیا بعداز انجام میکرو درم ابریژن میشه آرایش کرد؟ آخه امروز من به یه مهمونی دعوت شدم که دقیقا توی همون روزی هست که واسه میکرو درم وقت گرفتم و خیلی مهمانی مهمیه و میترسم نتونم میکاپ داشته باشم
1

پاسخ

آخرین پاسخ: 12 دی 1402

.

دکتر حمید جهانی

Ziba_B4

Ziba_B4

کار بعد از میکرودرم ابریژن

سلام .من میخوام میکرو درم ابریژن انجام بدم ولی ساعتی که بهم وقت داده وسط کارم هست.میخواستم ببینم اگر مرخصی ساعتی بگیرم و بعد از انجامش میتونم برگردم سرکار؟
1

پاسخ

آخرین پاسخ: 11 آبان 1402

.

دکتر حمید جهانی