زهرا نصیری23 مهر 1403

قوس بینیم بعد از چند مدت کم شده

سلام من الان یک ماه و نیم از عملم میگذره و هر هفته قوس بینیم کمتر میشه . اما اول قوس تقریبا زیادی داشته . چیکار کنم؟

پاسخ خود را بنویسید...
جراح گوش، حلق و بینی

سلام. با توجه به اینکه یک ماه و نیم از عمل شما گذشته است نمی توان در مورد فرم بینی شما نظری داد. برای مشخص شدن فرم نهایی و قوس بینی حداقل باید یکسال از عمل گذشته باشد تا تورم کاملا از بین برود. قبل از این زمان فرم بینی دائم در حال تغییر است و ممکن است تورم باعث شود که در مورد شکل بینی خود به اشتباه بیفتید. پس بهتر است تا پایان این زمان صبور باشید تا نتیجه جراحی شما مشخص شود.

تغییراتی که در بینی خود مشاهده می کنید کاملا طبیعی هستند و بخشی از روند بهبودی بعد از جراحی بینی به شمار می روند. در ماه‌های اول پس از جراحی، ورمهای داخلی و خارجی بینی همچنان باقی می مانند و باعث می شوند که فرم بینی به طور موقتی تغییر کند یا قوس و جزئیات بینی به وضوح قابل مشاهده نباشند. روند بهبودی کامل بینی یک سال یا بیشتر طول می کشد. این روند در افرادی که پوست بینی ضخیم تری دارند یا تغییرات بیشتری در ساختار بینی شان انجام شده است، بیشتر نیز هست. بنابراین، جای نگرانی نیست و لازم است که صبور باشید.

سلام، اینکه در طول دوره بهبودی بعد از عمل بینی، قوس بینی تغییر کند، کاملا طبیعی است. در یک ماه و نیم اول، بینی همچنان ورم دارد و این میتواند باعث شود که قوس بینی کمتر به نظر بیاید. تورم در نواحی مختلف بینی به مرور زمان کاهش پیدا میکند و تغییراتی در ظاهر بینی ایجاد میشود که تا یک سال بعد از جراحی ادامه دارد. توصیه میکنم صبر کنید تا تورم به طور کامل برطرف شود.

جراح گوش، حلق و بینی

نیاز به اقدام خاصی ندارید. ورم بینی یک ماه و نیم بعد از عمل به حدی است که نمی توان فرم بینی را تشخیص داد. برای آنکه بدانید بینی شما بعد از جراحی به چه قوسی رسیده باید اجازه دهید تا ورم شما کامل برطرف شود. زمان رفع کامل ورم بینی در بیشتر افراد یک سال بعد از عمل است و در مورد افرادی که پوست روی بینی آنها ضخامت بیشتری دارد، این زمان تا دو سال بعد از عمل هم ادامه دارد.

پاسخ شما
discussion_inside.reply_modal.editor_placeholder
discussion_call_to_action.title

discussion_call_to_action.description

راه‌حل مرتبط

عمل زیبایی بینی
عارفه سبحانی

عارفه سبحانی

عمل زیبایی بینی با وجود بیماری آسم

سلام خسته نباشید.میخواستم سوال کنم آسم داشته باشیم میتونیم عمل کنیم؟ آسم و عمل بینی تداخلی ایجاد نمیکنه ؟ بیهوشی عمل زیبایی بینی باسابقه آسم خطرناک نیست ؟🙏
3

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

آنا

آنا

جوش نخوردن پره بینی ۳ ماه بعد عمل

سلام من حدودا سه ماهه ک عمل کردم . پره سمت راست بینیم از داخل ی مقدارخیلی کمی بازه و جوش نخورده. خیلی نگرانم طبیعیه بنظرتون یا مشکلی هس؟
2

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

سارا

سارا

نوشیدنی آلوئه ورا برای کاهش ورم بینی موثره؟

درسته که آلوئه ورا خواص ضد التهابی داره و نوشیدنی آلوئه ورا باعث میشه ورم بینی بعد از عمل کم بشه؟
4

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

nargol

خلط خونی بعد از عمل جراحی بینی

سلام سوالم اینه ک یه هفته اس که عمل کردم ولی امروز خلط خونی دارم چیز خطرناکی نیس؟یا عادیه؟
3

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

r2403627651

حساسیت به چسب بینی پس از جراحی بینی

پوستم به چسب بینی حساسه و هرسری زخم میشه پیشنهادتون چیه بجای چسب چی میتونم استفاده کنم؟
2

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی

neda.TEH

neda.TEH

نوک بینی گرد بهتره یا تیز؟

من میخوام بینیمو عمل کنم. صورتم کشیده است. برای صورت من نوک بینی گرد قشنگتره یا تیز؟ هر کدوم از نوک بینی نوک تیز و گرد به چه صورتایی میاد؟
1

پاسخ

آخرین پاسخ: دیروز

.

دکتر محمدعلی عباسی